Is het slim om mijn moederbord (B150M-HD3-CF) te upgraden met een nieuwe processor (Intel i5 8400)?

het zou fijn zijn als ik een antwoord krijg.
of een B150M-HD3-CF met een intel core i5 8400) kan?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Hardware
1K
LeonardN
3 jaar geleden
Wat zit er nu in dan?

Antwoorden (2)

Nee, wat jij wil gaat niet, het moederbord ondersteunt alleen Gen 6 & 7 Procs, en die i5 8400 is een Gen 8. Dit moederbord met een i5 7600(K) gaat weer wel.
3 jaar geleden
Zoals Griffin al zegt, dat kan niet aangezien je moederbord en processor niet met elkaar compatible zijn. Maar als je toch wil upgraden, voor de zesde en zevende generatie beide zet ik linkjes hieronder van wat ik zou doen om te upgraden. (Ze zijn voor gaming geschikt, en een beetje voor content creation)