Asus laptop start niet op, tips?

Als ik op de aan knop druk gaat het witte lampje heel even aan. Zowel als hij aan de adapter zit als los. De fan gaat ook een halve seconde aan. Ik heb de accu al een keer losgekoppeld voor een re-set.
Iemand tips? Vr gr

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Hardware
1.9K

Antwoorden (1)

Schakel de laptop uit (houd de aan / uit-knop 15 seconden ingedrukt totdat het aan / uit-lampje UIT is om het uitschakelen geforceerd af te sluiten) en verwijder de netadapter en houd vervolgens de aan / uit-knop 40 seconden ingedrukt om CMOS te resetten.
h. Installeer de batterij opnieuw (voor verwijderbare batterijmodellen) en sluit de netadapter aan en probeer vervolgens uw laptop opnieuw op te starten.

Als u nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met ASUS Productondersteuning voor extra hulp.