Welke poort op mijn videokaart is dit?

Wie kan me vertellen wat voor soort poort dit is (zie plaatje) en wat voor kabel ik daarvoor nodig heb?

Het ziet er uit als een DVI poort, maar de standaard DVI kabel past er niet op. Is dit een DVI-in of DVI-uit poort?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Hardware
1.7K
TurfGraver
3 jaar geleden
DVI-I dual link.
LeonardN
3 jaar geleden
Maak nog eens een foto, maar dan zonder die andere DVI kabel erin.
IMO moet die kabel op beide uitgangen passen.

Antwoorden (1)

Dat is DVI-I Dual Link

Het is een uitgaande poort, zoals alle poorten op een videokaart.

Het is in mijn ogen onbestaanbaar dat een DVI-connector hier niet op zou passen aangezien DVI-I Dual Link ALLE mogelijke pin-openingen heeft.
Toegevoegd op 04 mei 2020 15:19: afbeelding
Plaatje bij antwoord
LeonardN