Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat mijn laptop niet meer automatisch stopt als ik hem uitschakel ?

er komt een vermelding "update 7 van 9 wordt geïnstalleerd" en daarna "de computer niet uitschakelen, gebeurt automatisch". er gebeurt helemaal niks en blijft uren aangeschakeld tot ik de uitschakelknop blijft induwen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
560
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Letterlijk uren? Over hoe lang hebben we het precies?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
blijft steeds maar hetzelfde herhalen gedurende 2 à 3 uren tot ik er eindelijk manueel moet een einde aan stellen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kennelijk is Windows bezig om de updates te installeren. Dit kan je misschien zien met een icoontje links onderin in je taakbalk. Als je hierop dubbelklikt kan je kijken of hij blijft vastlopen.
Je hebt wel een goede internet verbinding?

Probeer eens om handmatig de updates binnen te halen. Ik geloof uit mijn hoofd: Configuratiescherm, systeem, updates.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Blijft hij dan zeggen van update 7 van 9 word geinstareerd? Dan is het normaal. Anders?? misschien naar de winkel gaan?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ziet er naaruit dat de update corrupt is. Update weggooien en vervolgens opnieuw binnen halen. Dat moet voldoende zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding