Hoe kan ik mijn laptop upgraden?

Ik heb een laptop (acer swift 3)met een redelijke videokaart en processor alleen wil
Ik nu video’s opnemen voor youtube alleen trekt hij dat niet hebben jullie tips?

Ps. Mijn geheugen kaart kan je vervangen

4 jaar geleden
in: Hardware
1.5K
LeonardN
4 jaar geleden
Laptops kun je in de regel niet upgraden (er zijn een paar uitzonderingen). Als je wil gamen EN wil opnemen (of streamen), heb je meer aan zelfbouwdesktopPC.

Het beste antwoord

Met meer geheugen ga je dat probleem niet oplossen IMHO, Hoewel jij vindt dat je een redelijke grafische kaart en proc hebt, vind ik die specs uiterst mager te noemen, een dualcore i5 en een Intel 620 is nou niet een combi waarvoor je de vlag even buiten hangt...
Gezien je een SSD hebt(ik gok op de 256GB editie) zou je kunnen overwegen de videocapture in ruw(uncompressed) of de meest lichte compressie te gebruiken(aan de andere kant van het h.264 / h.265 spectrum) en deze later te comprimeren tot iets moois...
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Friso
4 jaar geleden
Top! Dankjewel voor je antwoord. Ik heb trouwens een geforce mx150 inplaats van intel 620 :) (maakt dat veschil?)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
geforce mx150 is ook een instappertje... maar goed, als je gewoon on-gecomprimeerd live je capture doet, en dan later met handbrake/ffmpeg het comprimeert dan is 'real-time' geen issue meer, en zal het zeker gaan lukken.
Friso
4 jaar geleden
Super bedankt :-)