Kan ik Sims 4 op een externe harde schijf zetten?

Mijn harde schijf (C:) zit bijna vol (en voornamelijk met Sims mods en custom content) nu zat ik te denken om een externe harde schijf aan te schaffen en daar daar alles op over te zetten. Maar ik vroeg me af of dit dan wel werkt. Je kan natuurlijk foto's video's en documenten makkelijk kwijt, maar kun je ook een hele game kwijt (die dan bij aansluiting gewoon werkt natuurlijk!)
Thanks!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
4.9K

Antwoorden (2)

Ja, je kunt De Sims 4 spelen met een externe harde schijf, maar deze zal langzamer laden dan via de schijf in de computer.
4 jaar geleden
Via usb is het te langzaam en je kan misschien gewoonweg een extra harde schijf installeren in je computer is echt niet moeilijk de meeste computer hebben wel extra aansluitingen voor een extra harde schijf
capthavoc