Hoe kan ik mijn beide monitors gebruiken tijdens het gamen?

Hoi, ikzelf hou erg veel van gamen en dat is ook gelijk de reden waarom ik een niewe game-setup heb gekocht met een computer (windows 10) en twee monitors aangesloten op die computer. Als ik nu mijn game op pauze zet, zie ik mijn cursor en kan ik die over mijn hele scherm bewegen, ook over de tweede monitor. Alleen wat er nu gebeurt is dat als ik nog gewoon in-game zit bij mijn 1e monitor en ik wil op iets klikken op de tweede monitor, dat mijn 1e en mijn 2e beeldscherm zwart worden, mijn 1e beeldscherm de game wegklikt (sluit 'm niet af, ik kan er nog op klikken als ik dat wil) en ik dan wel kan doen wat ik op de 2e monitor zou willen doen. Weet iemand een oplossing voor dit probleem (het zwart worden van de 1e en 2e monitor als ik op iets klik op het tweede beeldscherm terwijl ik in-game zit op mijn 1e beeldscherm) en zou mij hiermee willen helpen om dit probleem op te lossen. Dat zou ik erg fijn vinden.

--Groetjes Lucas

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Hardware
1.7K

Antwoorden (1)

er zijn speciale games zoals supreme commander(rts) die dat ondersteunen, dan zie je bijvoorbeeld op je linker scherm een net en duidelijk uitgezoomd oversicht van de map en op de linker kan je dan naar hartelust in het centrum van de actie eenheden besturen en andere eenheden laten aanvallen. Spijtig genoeg heb je hiervoor nogal een grote hoeveelheid grafische power nodig aangezien kogelbanen etc. blijkbaar(?) realistisch berekend worden. Vanuit mijn eigen ervaring kan ik vooral het volgende zeggen : leuk als gadget maar meer ook niet.