Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

PC maakt veel geluid tijdens spelen van Games mijn CPU word erg warm heb ik gecheck wat moet ik doen?

Dus mijn PC maakt best veel geluid en wil dat veranderen ben ook van plan er een nieuwe CPU (Processor) in te doen die op mijn moederbord past maar is het dan ook de bedoeling dat ik andere koeling koop? Ik heb nogsteeds de standaard AMD koeling die er origineel in zat.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

"Ik heb nog steeds de standaard AMD koeling die er origineel in zat."

Vaak zijn die originele koelers niet al te best, maken idd veel herrie als de CPU warmer wordt en ze op max moeten draaien.

Een CPUkoeler van 30-50 euro lost dat probleem wel op. Veel stiller met grotere koelers en veel meer koeling.

https://tweakers.net/categorie/488/processorkoeling/producten/
Koop dus een nieuwe koeler en bouw die in. Welk socket heb je? AM3+ of FM2?
(Lees meer...)
LeonardN
5 jaar geleden
je zou je fans schoon kunnen spuiten met compressed air dan zou het minder geluid maken maar LeonardN heeft gelijk de stock koeling is meestal voldoende voor een jaartje of zo dus zou ik ook voor een nieuwe cpu koeling gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding