Wat is er mis met mijn laptop?

Ik heb een gloednieuwe laptop gekocht voor school die ik nu ong. 1 maand heb.
Ik heb er niks op gedownload of iets dergelijks. Gebruikte alleen om op magister te gaan

Het eerste wat er is gebeurd was toen ik Office Pakket heb gekocht, en hij zei dat de schijf vol zat. Ik heb gekeken maar ik heb NIKS gedowload en er waren alleen belangrijke apps.

En nu het tweede. Ik wil mijn laptop opstarten, en hij gaat binnen 1 seconde uit. En dan gaat die automatisch weer aan, en weer uit en dit doet hij de hele tijd.

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? Of wat ik nu moet doen...
Het was mijn school laptop en die heb ik dus nu gesloopt ._.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Hardware
1.3K
ronron1212
5 jaar geleden
Je hebt niets gedownload waar komen die belangrijke apps dan vandaan?

Antwoorden (1)

Je laptop is vol. Standaard staan er op een laptop standaard apps van Windows. Hier kan je vrijwel niets aan doen. Dit is een beetje hetzelfde als dat er op je telefoon al apps zitten zoals Calculator, Klok, Samsung Health, Maps enzovoorts.
Ik gok dat jouw laptop niet heel veel opslag heeft?! Weet je dit toevallig? Meestal wordt dit aangeduid bij de advertentie met ...GB. Bijvoorbeeld: Opslag: 512 GB of 128 GB.
Als dit bijvoorbeeld maar 128 GB is (vrij weinig), kan het inderdaad voorkomen dat je schijf vol zit.
Bij meer dan een aantal procent vol wordt je schijf in Deze PC, rood. Dan wordt het 'gevaarlijk'. Je laptop kan op een bepaald moment geen Windows meer starten wat resulteert in een soort loop (opstarten, valt uit naar 1 seconde, gaat weer automatisch aan enz).

Ik kan je aanraden om naar een computerbedrijf te gaan en te vragen of zij je laptop terugzetten naar fabrieksinstellingen (hoe jij hem hebt gekocht). Als je eventueel garantie hebt, kan je dit ook nog proberen bij het bedrijf waar je hem hebt gekocht.
Probeer dan niet te vertellen wat de reden is, maar zeg gewoon: hij start niet meer op.

Sommige bedrijven kunnen namelijk erg moeilijk doen als het 'aan jou' ligt.
5 jaar geleden
VraagAntwoord66
5 jaar geleden
En voor het persoon die het antwoord en duimpje omlaag geeft +1. Overduidelijk geen verstand van het probleem