Hoeveel is mijn CPU nog waard?

Ik heb de first gen i7 980, ik dacht altijd dat ik echt een kei goede cpu had gwn omdat er een i7 voor stond, maar het blijkt dat het first gen is en dat het ongeveer 7 jaar oud is. Hoeveel kan ik er nog voor krijgen, en is het een groot verschil tussen de i7 7700k?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Op AliExpres kosten ze rond de 100 euro.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oke thx, nu nog iemand vinden die hem wilt kopen ;P
BonBonvanJohn
6 jaar geleden
de eerste generatie i7 980? daar vang je hooguit een tientje voor, voor de moeite
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ah das wel hard
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Thx, nog een goede vervanger voor zwaar renderen en gamen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Voor zwaar renderen en gamen zal ik ongeveer 1 tot 2 maandjes wachten tot de Ryzen 5 2600 uitkomt. En anders is de R5 1600 ook wel goed.

Antwoorden (1)

Op Tweakers vraagt iemand er 140 euro voor. Geen idee of iemand dat er ook voor wil betalen.