Waarom wordt mijn MacBook Pro 15 zo extreem heet?

In MacOS is alles prima, maar zodra ik bootcamp met Windows 10 ga draaien, wordt mijn laptop al gemiddeld 75 graden, alleen als ik Microsoft EDGE gebruik!!!!

dit is toch niet normaal of ligt dit aan mij?

Btw, fanspeed is altijd op allerhardst

6 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je MacBook Pro 15 wordt extreem heet omdat de processor veel energie verbruikt. Dit kan komen door het gebruik van zware programma's, het spelen van games of het bekijken van video's. Om de temperatuur te verlagen, kun je de prestaties van je laptop aanpassen of de ventilatie verbeteren.
Bronnen:
een maand geleden