Kun je de playstation aansluiten op een laptop via de usb-poort?

Ik heb een laptop met HDMI maar dit is een output en de ps4 heeft ook een output. Maar nu is mijn vraag of er iets is waarmee ik van mijn USB poort een HDMI input kan maken? Ik weet dat je er in ieder geval een HDMI output mee kan maken maar hier heb ik niks aan? Ik weet dat je de ps4 kan aansluiten via share play maar zo heb je een kleine vertraging. Het gaat om een playstation 4 en een laptop met usb 2.0 en 3.0 poorten.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
1.9K
TurfGraver
6 jaar geleden
HDMI (capture) to USB
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 jaar geleden
Let op: élke conversie kost tijd en levert dus vertraging op !

Antwoorden (1)

Begrijp ik het goed dat je het scherm van je laptop wilt gebruiken als scherm voor je playstation? Ik ben bang dat ik geen goed nieuws heb: dat kan niet. Hoewel. Het kan wel, maar dat kost geld. Daarvoor zou je een "Capture device" moeten hebben. Bijvoorbeeld een apparaat "USB 3.0 HDMI capture" Dat kost zo'n 300 euro, en vervolgens komt het beeld altijd iets vertraagd binnen. Niet veel, maar wel zo veel vertraagd dat je niet fijn kan spelen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja dat is inderdaad wat ik bedoel, is er geen andere manier?
macuser2000
6 jaar geleden
zover ik weet is er inderdaad geen andere optie dan de manier die fluffyunicorn zegt. wat je ook probeert om je beeld binnen te krijgen op je laptop; je zal altijd een lichte vertraging houden die dusdanig irritant is dat wanneer je een actie uitvoert zoals trappen bij Fifa, de bal pas na een seconde wordt weggetrapt. dat is echt heel irritant. ik heb het zelf ook ooit geprobeerd met een video Capture card (wel via RCA) maar dat kwam echt vertraagd over. daarnaast kun je voor 300 euro ook een mooi beeldscherm halen :)