Welke desktop heb ik nodig? Ik zoek een desktop waarmee ik kan gamen in 4k op de allerbeste instellingen en films kan kijken in 4k blu-ray

Ik zoeken een desktop waarmee ik kan gamen in 4k op de allerbeste instellingen en films kan kijken in 4k blu-ray

Toegevoegd na 53 seconden:
Games zoals assassins creed en call of durf

Toegevoegd na 1 minuut:
Call of duty

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb geen budget dus maakt niet uit hoe duur hij is

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
Ritsuka
6 jaar geleden
Misschien handig om een budget te vermelden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ook al heb je geen budget, zou ik toch nog voor zelfbouw gaan (of laat het systeem bouwen): https://tweakers.net/reviews/5671/2/desktop-best-buy-guide-september-2017-high-end-gamesysteem.html

Antwoorden (1)

ik zou even gaan kijken op gamepc.nl dat is een site waar ik mijn pc heb samengesteld en die is super! dus als je geen budget hebt zou ik een intel pro pc aanraden die ongeveer van 800 tot 1500 euro is.