Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je zien als je moederbord wifi en bluetooth ondersteunt?

Hallo! Ik wil graag een Gaming-PC bouwen, maar ik weet niet als mijn moederbord wifi en bluetooth heeft. Mijn moederbord van keuze is de Gigabyte B250M-DS3H.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik gebruik meestal een app, zoals Speccy of Belarc Advisor. Beide zijn ook gratis te verkrijgen voor persoonlijk gebruik.

Je kunt ook bij apparaatbeheer kijken of het er bij staat, maar dat is niet altijd correct.

Belarc en Speccy geven je in ieder geval aan welk moederbord je hebt. Bij het opstarten van je computer wordt het ook vertoond en het is te vinden in je BIOS.

Als je weet welk moederbord je hebt kun je het zoeken op de website van de producent en daar staat alles wat wordt ondersteund.

Toegevoegd na 1 minuut:
De Gigabyte B250M-DS3H. heft geen wifi of bluetooth
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bij Tweakers kan je de meeste specificaties opzoeken van je moederbord.

Als je op Tweakers kijkt zie je dat hij geen ingebouwde ondersteuning heeft voor Bluetooth en WiFi.

Je kan deze functionaliteit toevoegen door een uitbreidingskaart te kopen die dit wel ondersteund. Zelf heb ik de Gigabyte WB867D-I maar er zijn genoeg andere. Deze kaart prik je in een PCI slot maar je hebt ze ook voor USB.
(Lees meer...)
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding