wat zou ik als eerste vervangen aan mijn pc?

spec: i5 proccesor 2.80 ghz
voeding: 280 watt
ram geheugen: 8 gb
videokaart: msi gtx 770

Toegevoegd na 2 minuten:
voeding 630 watt**

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Hangt er denk ik toch van af wat je met de computer van plan bent.

Gaming: de GPU en/of de processor

Video's bewerken en renderen: zou ik toch ook de GPU en/of de processor upgraden

Video game streamen: GPU En zeker weten de CPU

Internet browsen , filmpjes kijken: Zou je niet echt iets hoeven upgraden :)

Servers hosten vanaf je computer: RAM en processor.

Aantal opties hierboven, zijn er natuurlijk nog wel meer. Alleen dit zijn de meest gebruikte opties.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+ hij zou even wat benchmarks moeten doen en kijken wat bottlenecked.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@jerrel1 Hoe kan je zien wat bottlenecked?
De meest effectieve verbetering is upgraden van harddisk naar ssd disk.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
voor de C schijf gaat dit zeker grote snelheidswinst opleveren. Dit combineren met opnieuw installeren van Windows, alle overbodige dingen weer weg.