hoe laat ik mijn sd kaart weer werken?

ik heb een tijdje terug een SD kaart gekregen van een vriend. nu ik deze SD kaart wil gebruiken doet hij niets. niet in mijn camera en niets in mijn latop. zelfs bij schijfbeheer is niets te vinden. hoe kan ik hem laten werken want vind het zonde om hem weg te gooien. het gaat om een Sandisk lynx SD hc van 32GB.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Tsja, stuk is stuk natuurlijk, en als hij het in meerdere apparaten niet meer doet is de kans groot dat het een defect aan het kaartje betreft. Je zou 'm nog een keer in nog een ander apparaat kunnen proberen om 't zeker te weten, en je zou een ander kaartje in je telefoon en laptop kunnen stoppen om te kijken of dat het wel doet. In principe zou je laptop (even uitgaande van een modern, up-to-date besturingssysteem en geen defecten aan de hardware in kwestie) de kaart wel moeten zien, en dan hooguit zeggen dat 'ie onleesbaar is en geformatteerd moet worden (en je de mogelijkheid geven om te formatteren).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Staat hij niet op slot, onderaan zit een schuifje, schuif dat eens de andere kant op, misschien werkt hij dan wel.
Ik heb hier totaal geen verstand van, maar wie weet?

Antwoorden (1)

tja, het lijkt er op dat hij gewoon niet meer werkt. jammer..