Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom valt mijn muis steeds uit?

Ik heb een muis met usb, die aan me laptop zit, en die muis heb ik op een glad bureau, maar ik hoor steeds dat geluidje van unplug usb, en me lampje onder me muis gaat ook knipperen, en me muis zelf doet het dan niet (logisch). Het gaat soms 5x een paar seconden achter elkaar, en dan doet hij het weer. Maar weet iemand hoe je dit kan verhelpen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
2.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mogelijk een slechte muis kabel of usb connector. Rammel eens aan de usb connector, of duw tegen de connector en kijk of het minder wordt. Probeer een andere usb poort. Pak een andere usb muis en kijk of die ook dit verschijnsel geeft. Uitzoeken dus of de oorzaak de connector is of de muis zelf, van die dingen...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hele dikke kans dat je kabel dan kapot is. Ik raad je echt aan om een draadloze muis te halen. En dan denk je dat je de batterij elke keer moet vervangen. maar ik heb zelf een logitech m185 en ik heb mijn batterij pas een keer vervangen na 2 jaar gebruik. En ik gebruik hem best intensief. ( omgerekend 4 uur gaming per dag voor 2 jaar)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding