Hoe installeer ik een nieuw stuurprogramma?

Ik heb een laptop en als ik er een hdmi kabel in doe en dan op FN+10 druk dan staat er: Pc kan niet projecteren op ander scherm. Probeer het stuurprogramma opnieuw te installeren of gebruik een andere videokaart. vorige week deed de hdmi het nog wel gewoon. Hoe installeer ik een nieuw stuuurprogramma?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
4.2K

Antwoorden (1)

Typ in de zoekbalk van windows: Device Manager of apparaatbeheer. (Ligt eraan of je de engelse versie van windows gebruikt). Klik op view of beeld. Verborgen apparaten weergeven. Klik dan op je display adapters. Klap dat menu uit en klik met de rechtermuisknop op de driver. Klik vervolgens op "Update driver software". Je kunt handmatig of automatisch zoeken naar updates. Ik hoop dat dit het problem verhelpt!