Ik zoek een groot en goedkoop beeldscherm om als tweede scherm te gebruiken.

Omdat ik een tweede scherm van iemand geleend had en ik er enorm aan gewend ben geraakt (gebruik hem voornamelijk voor iTunes en andere muziek zaken), ben ik op zoek naar een eigen scherm. Een tijdje terug was ik daar ook al naar op zoek en ben ik op de Acer V233hb uitgekomen. Deze heb ik gevonden voor 136 euro incl. verzending enz.

http://tweakers.net/pricewatch/229713/acer-v233hb.html#tab:info

Heeft er iemand alternatieven die kunnen concurreren qua prijs en qua kwaliteit met dit scherm?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

BenQ G2320HDB, 23 inch, inclusief verzending €133,81. Kwaliteit weet ik helaas niet. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, deze had ik nog niet op mijn lijstje staan. Ik ga ze meteen even vergelijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent de enige geweest die ook daadwerkelijk een beeldscherm genoemd heeft met de prijs erbij. Ik ga het beeldscherm niet aanschaffen, want ik heb een andere superdeal aangeboden gekregen, maar toch bedankt voor het opzoeken enz.!

Andere antwoorden (2)

bij it's heb je ook goede en grote schermen voor rond de zelfde prijs. 2de hands zal ik niet doen want je weet nooit hoe goed hij is en je hebt ook garantie erop. Ik zal als ik jou was wel wel voor een nieuwe scherm gaan en als je een nieuwe scherm koopt in een winkel dan moet je zeggen dat je geen garantie wilt en dat je korting ervoor wilt hebben, want je hebt namelijk recht op 1jaar consumenten garantie dus eigenlijk die 1jaar garantie is misleidend wat wij als consumenten hebben altijd recht op 1jaar garantie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb deze: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Samsung+SyncMaster+2333HD&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
Das een HD beeldscherm, maar je zou ook de andere SyncMasters eens kunnen bekijken, deze zijn vrij goedkoop!