Waar kan ik goedkope huismerk inktpatronen kopen voor een Canon ip 2700?

Ik wil graag huismerkpatronen omdat de patronen van canon zelf veel te duur zijn.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
1.8K
SimonV
7 jaar geleden
Wellicht is dit wat: http://www.123inkt.nl/Inkt-cartridges/Canon/Printer-type/Canon-Pixma-serie/Pixma-iP2700-p16249.html
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je wel eens overwogen na te vullen? Klein gaatje in de cartridge boren, met injectienaald inkt erin spuiten. Het kan niet eindeloos, maar wel een aantal keren.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
er zijn ook winkels waar je na kunt laten vullen. Sneltoner.nl is ook niet duur

Antwoorden (2)

Bij gespecialiseerde Duitse bedrijven die via de Duitse eBay merkloze inkt verkopen (vaak van Chinese origine) compleet met cartridges en de juiste chip. De kwaliteit is uitstekend en de prijs is vele malen goedkoper dan bij Nederlandse bedrijven met merkloze inkt. Daar kan geen gerotzooi met injectienaalden en navullen tegen op. (Denk daarbij ook aan resetten van de chips op de cartridges of chips vervangen). Het enige is dat je er een paar dagen langer op moet wachten. Dat is meestal beter dan zelf uit China bestellen, want dat kan soms meer dan een maand duren.

Prijsvoorbeeld Canon PG-510 (voor je Canon ip2700), inclusief verzending:

In Nederland via webwinkel origineel à 9ml minimaal voor € 15,70.
In Nederland via webwinkel huismerk à 10ml voor rond € 13,45.
In Duitsland via eBay.de huismerk à 15ml (XXL) voor € 12,79.
In Groot-Brittannië via eBay.de gerecyclede cartridges à 10 ml voor € 8,22.

Die laatste zijn, ondanks het milieu-aspect, niet aan te raden, want daar gaat het vaker mis met de chip. Dan zou ik toch naar een inkt-navulwinkel in je buurt gaan, dat is meestal wel met garantie.
7 jaar geleden
heb je al op 123 inkt gekeken. huismerk is veel goedkoper