Wat is er mis met muis klik?

Asus pc een jaar oud met originele optische muis, rechter muis knop werkt steeds perfect maar linker knop werkt laatste tijd niet meer zo nauwkeurig en ik moet soms twee en zalf drie keer op klikken tot die het wel doet,met highlighten gaat ook niet goed,weet iemand wat hier de oorzaak en eventuele de oplossing is?

7 jaar geleden
in: Hardware
1K

Antwoorden (2)

In Apparaatbeheer deïnstalleren en opnieuw opstarten, al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
koraal19
7 jaar geleden
ja
Het klinkt alsof de muis echt defect aan het raken is, heb je dit ook als je een andere muis aansluit? Zo kan je dit het snelste testen of het aan Windows ligt of aan je muis zelf.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
koraal19
7 jaar geleden
ja ,ik heb het ook als ik anderen muis aansluit