Hoe switch ik van Integrated GPu naar External GPU in een laptop?

Ik heb afgelopen week deze laptop gekocht http://bit.ly/28Nbpip. Alleen krijg ik in Black Ops 3 op low maar 30fps terwijl de video kaart goed genoeg is voor black ops 3 op medium 60fps.
Hoe fix ik dit?

Toegevoegd na 1 minuut:
Hij is vooral voor mijn nieuwe studie, ik ga ga er ook afentoe op gamen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

De laptop moet vaak worden aangesloten op de adapter/stroom om de externe grafische kaart volledig te benutten. Dit is een imitatie van werken op de accu.

Mocht dit al het geval zijn en niet helpen dan kan je proberen de drivers te updaten (wat bijna nooit een slecht idee is)