Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik op revo-uninstaller of bij programma's verwijderen instellen dat enkel programma's van mijn c-schijf gedesinstalleerd mogen?

Ik probeer mijn C-schijf leger te krijgen, zoals ik ook al in andere vragen aangaf. Omdat het niet zo goed lukt, probeerde ik het via revo-uninstaller. Maar als ik iets desinstalleer, is het gewoon weg van mijn laptop, zowel van de C-schijf als de kopie die ik maakte op de D-schijf. Bij configuratiescherm kan ik niet zien op welke schijf een programma staat.
Kan ik het zo instellen dat alleen de programma's op de C-schijf getoond en gedesinstalleerd worden?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ja, dat is mogelijk. In Revo Uninstaller kun je de optie 'Alleen C-schijf' aanvinken bij het verwijderen van een programma. Hiermee worden alleen programma's van de C-schijf verwijderd.
(Lees meer...)
Bronnen:
een jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing