Waar kan een een goede externe grafische kaart kopen?

ik wil dus een externe harde schijf kopen omdat je in een laptop geen andere grafische kaart kunt laten zetten. Maar ik kan nergens vinden waar ik een fatsoenlijke grafische kaart kan kopen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je fatsoenlijke wil gamen, moet je een desktop nemen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@MrTomaat, ik vind dat je op een laptop wel fatsoenlijk kunt gamen. En een laptop kun je makkelijk meenemen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het kan wel, maar je zit altijd met een berg aan nadelen. Alleen, alleen en dan alleen als je wil gamen op locatie is een laptop handig. Als je fatsoenlijk wil gamen is een desktop de enige weg te gaan: -Goed toetsenbord
-Goede verstelbare monitor
-Uitbreidbaar op alle onderdelen
-Zwaardere videokaarten
-Goedkoper bij zelfde prestaties/meer prestaties bij zelfde kosten Het is meer dat het kan op een laptop.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@MrTomaat, ik heb nooit op een desktop gehamerd maar met je meeste punten ben ik het wel eens.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gehamerd = gegamed
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ja dat weet ik maarja ik heb de laptop van mijn opa en oma gekregen toen ik voor mij 1e jaars middelbare haalde. ik mocht dus alleen maar een laptop en geen desktop. dus ben ik voor oplossingen aan het zoeken en dacht misschien is dit iets maar blijkbaar dus niet. ik game ook niet veel op mijn laptop. eigenlijk alleen maar league of legends. verder speel ik op ps4.

Het beste antwoord

Nergens. Dit soort oplossingen bestaan wel, maar daarvoor heb je ook een superspeciale laptop voor nodig met bijzondere aansluiting.

https://www.youtube.com/watch?v=ybSd7WVI8ZA
3:40
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Externe grafische kaarten ( Alienware of AMD bijvoorbeeld) zijn via de betere computerspeciaalzaak (geen mediamarkt dus) te koop of te bestellen. Ook een webshop als Conrad heeft een ruim assortiment externe grafische kaarten. Wat echter het verband is met de externe harde schijf ontgaat mij een beetje.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Laat mij eens 1 grafische oplossing zien die een verbetering geeft in graphics en aansluitbaar is op elke willekeurige laptop. De externe "grafische" kaarten bij conrad zijn niet meer dan multimonitor adapters.