Hoe werkt deze PCI clip?

Ik heb een best oude Medion pc en ik wou er graag een nieuwe video kaart in doen. Maar deze PCI clip heb ik nog nooit gezien, Ik krijg hem niet omlaag of omhoog of welke richting dan ook. Dus mijn vraag is hoe werkt het wel.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je moet dat witte lipje naar beneden drukken(richting het moederbord) en dan tegelijk de kaart eruit sjorren...

Toegevoegd na 1 minuut:
Zoals hier afgebeeld: http://www.asrock.com/support/faq/081-06.jpg