Welke hardware heb ik nodig als ik een pc laat bouwen die gtaV op de hoogste setting aankan?

ik wil een pc laten bouwen die gtav op de hoogste settings kan draaien, Welke hardware heb ik hier voor nodig. Mijn budget is 800 euro. Kunnen jullie een lijstje maken met ALLE hardwar ik heb er namelijk geen verstand van.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ten eerste, bouw hem zelf. Laat het niet door iemand anders doen, want specialisten kunnen er meer dan 100 euro voor vragen terwijl je het zelf zou kunnen doen als je een video op youtube volgt. Hieronder volgt de lijst.

Processor (CPU): Intel Core i5 4460 - 184,90 Euro
Moederbord: MSI H97 GAMING 3 - 104,89 Euro
Geheugen (RAM) - Crucial BallistiX Sport 8GB DDR3-1600 - 40 Euro
Voeding (PSU) - Sharkoon WPM 500 - 55 Euro
Harde Schijf (HDD) - Seagate Desktop 1 TB 7200 tpm - 50 Euro
Grafische Kaart (GPU) - MSI R9 380 Gaming 4GB - 255 Euro
Behuizing - Corsair SPEC-01 - 50 Euro
Intotaal - 738 Euro

Dit is exclusief een OS of een cd drive. Windows kost ongeveer 40 Euro en dan moet je het via een USB installeren. Een cd drive is goedkoop, rond de 10 euro. Ik raadt ook aan een SSD te kopen, en daar windows op te zetten, en op je HDD al je programma's en spellen zetten, dan start je computer veel sneller op. Deze computer kan alle games van dit moment (Fallout 4, Black Ops 3, GTA V en nog veel meer) spelen op 1080p max settings.