Mijn laptop maakt eens in de 5 minuten een piepgeluid, hoe komt dit?

Ik heb een progamma genaamd Speccy gedownload, jullie kunnen nu zien wat voor laptop ik heb en wat voor moederbord etc.
Besturingssysteem
Windows 10 Home 64-bit
Processor
Intel Celeron N3150 @ 1.60GHz 47 °C
Braswell 14nm Technologie
RAM
4,00GB DDR3 @ 799MHz (11-11-11-28)
Moederbord
Acer Aspire R3-131T (CHV) 44 °C
Grafisch
Generic PnP Monitor (1366x768@60Hz)
Intel HD Graphics (Acer Incorporated [ALI])
Opslag
465GB Western Digital WDC WD5000LPVX-22V0TT0 (SATA) 30 °C
Optische schijven
Geen optische schijven gedetecteerd
Geluid
Realtek High Definition Audio

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien batterij probleem? Hangt de laptop aan de voeding als hij piept?

Antwoorden (1)

Als er maar per keer 1 piepje is dan heeft dit te maken met het geheugen.

Zit het geheugen vol? verwijder dan onnodige bestanden.

Lukt het dan nog niet? dan zou ik een back up maken van de bestanden en je pc even resetten.

mvg,