Hoe krijg je terug een melding bij het aansluiten van een usb stick?

Hallo

Ik heb een laptop draaien op Windows 10 en als je een nieuw apparaat (bv: usb-stick) aansluit, dan komt er rechtsboven een melding en een vraag wat je wil doen met het apparaat. Nu gebruik ik een usb-stick die mij pc al kent, alleen krijg ik geen melding meer als ik hem insteek. Hoe kan ik instellen dat ik altijd een melding krijg als ik de gekende usb-stick insteek?

Bedankt.

8 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Om een melding te krijgen bij het aansluiten van een usb stick, moet je de instellingen van je computer aanpassen. Ga naar de instellingen van je computer, klik op 'Apparaatinstellingen' en selecteer 'USB-instellingen'. Vink vervolgens de optie 'Melding bij aansluiten van USB-apparaat' aan.
Bronnen:
4 maanden geleden