Is minecraft met SEUS Shaders hier goed op te spelen?

En The sims 4, rollercosster tycoon 3 lukt tog wel hier op? (met Fraps)

Specs

Intel core i3 4160 dual core 2x36 GHz
Nvidia Gedorce 9800GT
4gb ram DDR3
250gb HDD

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nee, als je wilt opnemen dan zou je zeker minimaal 6GB RAM nodig hebben, een betere grafische kaart en een betere processer. Als je er toch niet voor kiest om op te nemen dan kan je de genoemde spellen op lage grafische instellingen spelen, hier vallen Shaders op Minecraft buiten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee je zal moeten upgraden naar een gtx 760 of beter een 960, in ieder geval de 700 of 900 series van Nvidia Geforce Gtx, een i3 is prima maar sims 4 zal het beter doen op een i5. 4GB ram is goed, hangt er wel vanaf of het SODIMM is of DIMM.