Kan ddr3l in een ddr3 slot? Er zit al ddr3 in.

Kan ddr3l werkgeheugen in een ddr3 slot? Ik heb al 2 sloten met ddr3 bezet, nu heb ik nieuw werkgeheugen gekocht, en dit is per ongeluk ddr3l(1.35 volt). Kan ik dit gewoon veilig plaatsen of zou ik dit om moeten ruilen in gewoon ddr3?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.6K

Het beste antwoord

Nee, dat kan niet. Je hebt daar een DDR3L slot voor nodig.
De L staat voor Low Voltage, en de normale DDR3 slots zijn dat niet.