Hoe kan ik in BIOS mijn audio herstellen?

Ik heb een laptop Toshiba Satellite met een Windows 7 besturingssysteem. Omdat op een bepaald moment de hoofdtelefoonuitgang niet meer werkte, heb ik hem geformatteerd (terug naar fabrieksinstellingen gezet). Helaas bleek het probleem nog steeds hetzelfde te zijn. Ik vernam van iemand dat het misschien op te lossen valt via de BIOS-instellingen, maar ik ben daar niet zo goed mee vertrouwd. Kan iemand mij zo een beetje stap-voor-stap uitleggen hoe ik daar kan proberen het geluid via de hoofdtelefoonaansluiting te herstellen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Denkt dat het te maken heeft met een hardware probleem,je zegt dat je,je Laptop had geformatteerd,heb je de stuurprogramma van het geluidskaart al geïnstalleerd?