Een Game muis is speciaal geschikt om mee te gamen. Dit merk je aan verschillende extra eigenschappen, die een gewone muis niet heeft. Een Game muis is bijvoorbeeld veel gevoeliger, preciezer en werkt veel sneller. Vaak kun je ook de extra knoppen op een Game muis instellen zoals jij het wilt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een gamemuis heeft vaak 2 knoppen aan de zijkant zitten, die bedient kunnen worden met de duim en de pink. Daarnaast zijn het vaak gewoon ontzettend goede muizen, die sneller reageren en gevoeliger zijn dan een gewone muis.