Hoe moet ik iTunes verwijderen?

Ik probeer mijn iTunes van mn pc af te halen maar dit gaat niet. Als ik het open of probeer te verwijderen via cofiguratiescherm, komt er een popup: de systeembeheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installatie niet kan worden uitgevoerd. Als ik echter een ander programma probeer te verwijderen lukt dat wel zonder probleem. Mijn eerst gedachte was een malware, daarom heb ik dus ook al gescand en ook voor virussen gescand.
Mijn computer heeft maar 1 account en dat is de admin dus ik weet het echt niet meer en kan nu geen iTunes meer gebruiken!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Het is dan ook aan te raden zo snel mogelijk een zo uitgebreid mogelijke scan uit te voeren met je veiligheidssoftware, eventueel aangevuld met los downloadbare scanners zoals de Microsoft Safety Scanner en bijvoorbeeld MalwareBytes' Antimalware. Als dat is gebeurd en het probleem is nog altijd niet opgelost, probeer dan de Windows Installer opnieuw te registreren. Voer hiervoor in een Opdrachtprompt met verhoogde machtigingen de volgende twee commando's in:

msiexec /unregister

msiexec /regserver