Werkt Fifa 2015 op de DELL Inspiron 3646? Duel Core processor

Ik vraag me af of het mogelijk zou zijn de DELL Inspiron 3646 aan te kopen en FIFA 2015 er op te installeren?

Het is een Intel® Celeron® Dual Core-processor en 4GB geheugen. Volgens de benodigdheden voor het spel zou een Quad Core processor nodig zijn, maar volstaat het niet om op een nieuwe computer een nieuw spel te installeren?

http://www.dell.com/be/p/inspiron-3646-small-desktop/pd?ref=PD_OC

Dank bij voorbaat!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dit is het minimale wat fifa 15 nodig heeft:

CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 or AMD Phenom X4 9750
CPU Speed: Info
RAM: 4 GB
OS: Windows 7 (64-bit)
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 650 or AMD Radeon HD 5770
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 15 GB

En nee, je kunt een computer kopen die nieuw is voor 200 euro. Maar die kan niet veel meer dan een word bestandje maken en een filmpje kijken. Laat staan een game van grafisch niveau. De processor daarentegen is niet eens altijd het belangrijkste voor games. Want dat is namelijk de grafische kaart. Jouw computer heeft:

NVIDIA® GeForce® GT 635 1 GB DDR3
NVIDIA® GeForce® GT 625 1 GB DDR3

Dus zoals je ziet voldoet beide niet.
Met andere woorden, deze computer kan fifa 15 nog niet aan de op laagste kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus deze lijkt mij de beste optie? http://www.eldi.be/nl/desktops/medion/desktop-akoya-e4067d Processor AMD Quad Core A8-6500 3.5 GHz
RAM-geheugen 4 Gb DDR3
Interngeheugen 1 Tb
Grafische kaart AMD Radeon HD 8570D