hoe heet deze aansluiting ?

ik heb een aansluiting, maar weet niet hoe deze aansluiting heet

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dat is een PS/2 aansluiting, zo te zien is dit een aansluiting van een toetsenbord (paars). Je hebt ook groene, deze zit aan een muis
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoals albertjan96 al opmerkt is dit een PS-2 plug, de werkelijke benaming van de connector zelf is Mini DIN 6.
Mini DIN pluggen zijn er met allerlei pin-bezettingen.