Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik scan en repareer de C drive van mijn Windows 8 laptop, maar het blijft hangen bij 10% hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, gewoon puur om te verbeteren op eventuele fouten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe lang heb je gewacht nadat het proces bij 10% was?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je suggestie is dat er niet lang genoeg gewacht is. Het enigste om dat uit te sluiten is het aan te zetten 's avonds voor het slapen gaan en 's ochtends controleren of het nog steeds op 10 % staat.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Bij het repareren en scannen van een hardschijf wordt naar fouten gezocht en hersteld.
Blijkbaar is op 10 % een onherstelbare fout of een lastig herstelbare fout.
Mijn tip is om een andere herstelmethode te proberen. Dus in plaats van scan en herstellen kies dan alleen scannen.
Wat ook een optie is alleen bestandsfouten te herstellen of alleen fysieke fouten.

Mijn ervaring zegt dat het een fysieke fout is. Maar blijkbaar is het scannen op beide soorten fouten te veel van het goede.

En zou ook het automatisch herstellen van de fouten uitzetten. Waarschijnlijk is het handig om de eerste keer de fout op de 10 % over te slaan en eerst de rest van de fouten te herstellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing