het kan zijn dat ie "op slot" staat, dan moet je het kaartje handmatig unlocken met het schakelaartje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat je bedoelt dat je de data op je SD kaart wil benaderen en niet je kaart fysiek wil openen :-)
Gebruik je een cardreader? Controlleer dan of deze actief is in je device manager.
Als het een SD kaart uit je fototoestel is kan je ook eens proberen je fototoestel dmv een usb kabel aan je pc te koppelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het een nieuwe kaart is of van iemand gekregen kan het ook nog dat je de kaart eerst moet formatteren.
Als het een SDHD kaart is lezen een hoop cardreaders hem niet.