ik wil graag een game capture kopen om mijn gameplay van de ps3 op te nemen, welke kan ik het beste kopen?

Ik wil graag een gamecapture, de eisen zijn:1080 of 720 p, onder de 200 euro, makkelijke setup en gemakkelijk in gebruik, voor ps3 en als het kan voor ps4. Ik dacht zelf aan een elgato maar ik heb verhalen gehoord zoals dat de setup het niet doet. Weet iemand welke game capture het beste bij kij past

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

het er recentelijk ook eentje gekocht

als je een mac hebt is waarschijnlijk je beste keuze een elgato
daar zit in elk geval goeie software voor de mac bij anders moet je daar nog apart voor betalen maar is wel duurder dan de hauppage
voordeel geen aparte voeding nodig.

Hauppage
heeft tegenwoordig er dus ook mac software bij lees ik net
is prima ding

ikzelf heb de avermedia darkcrystal die zeker niet onderdoet voor de hauppage
en goedkoper is op marktplaats was deze een koopje dus niet echt
een reden speciefiek voor deze maar hij si prima voor zover ik het kan zien
is wel alleen composiet maar dat hoeft echt niet onder te doen voor hdmi
ik heb Xbox dus wet niet of je echt hdmi voor psX ? nodig hebt

tip besteed er niet teveel aan ik heb het idee als ik op marktplaats kijk dat om de enige of andere reden er erg veel te koop staan. mensen geven het blijkbaar snel op

ik zag op marktplaats deze staan zie link marktplaats !!
het voordeel van deze is dat je rechtstreeks naar Externe HD kan filmen zonder tussen komst pc erg handig !
schijn wel dat de kwaliteit van deze iets minder is

ik heb de link naar avermedia even laten vallen kon niet meer links kwijt
maar die vindt je vanzelf wel denk ik
Er zijn leuke reviews van de verschillende modellen te vinden op yuotube dus
ik heb de beste en meeste wel genoemd.

Tip voor echt goeie gaming capture heb je bijna altijd een een quadcore pc nodig
i5 of hoger

met een intel core duo kom je er niet
maar de avermedia kom daar bij mij toch redelijk uit
zit zelf de testfase dus kan je nog niets laten zien

Die marktplaats link is een koopje let niet op de grootte van die box
het ziet er wat achterhaalt uit maar laat je daar niet van de wijs brengen
ik had ook liever die gekocht maar ja dat is nu te laat voor mij ;)
dus doe je voordeel ermee

Toegevoegd na 6 minuten:
let op 30 fps en 60 fps
als je en i5 of quadcore hebt pak dan de hoogst haalbare
capthavoc