Ondersteunt XBMC Chromecast?

Zo niet, is er dan een andere mogelijk om het je tv te krijgen, via de chromecast? Bij voorkeur via een Andriod telefoon

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

van xmbc heb ik niet veel kennis
maar volgens deze links zou het geen probleem moeten zijn met een laptop
ook heb ik software gezien voor android
Volgens de video moet het kunnen ?

misschien wat prutsen, leuk experiment, met denk ik, een flinke kans van slagen
capthavoc
9 jaar geleden
De Google Chome browser ondersteund (expirimenteel) het Casten van je windows bureaublad naar je Chomecast. Deze zelfde functionaliteit wordt beschreven in de links welke CaptHavoc plaatst.

Maar op die manier worden alle applicaties ondersteund (Office, VLC Player, spelletjes)je cast immers je beeldscherm, niet de applicatie.

Casten van je beeldscherm zit een nadeel aan, de audio komt niet mee.
Casten van XBMC zal dus werken, maar het geluid komt nog uit je PC