Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kun je zorgen dat een usb-stick altijd herkend wordt, ook als je hem verbindt via een andere usb-poort steekt dan waarin ie is gemaakt?

het gaat om een usb-stick waarop ik automatisch gegevens op sla maar die wel eens mee moet. als ik die in een willekeurige poort steek wordt ie niet herkend.

Toegevoegd na 6 dagen:
jammer dat niemand een goed antwoord weet. maar het werkt, want ik heb éen usb die overal in elke poort herkend wordt, een kennis van mij maakte dat heel snel in orde, hij had het over een fluitje van een cent. maar die man zie ik niet meer..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
468
Reddie
9 jaar geleden
Windows, zeker. Met Linux heb je dit soort onzinnige problemen niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit is geen gemakkelijke probleem. Misschien zou je de stick een loopwerk letter mee kunnen geven. Bijvoorbeeld g. Dan kan het zijn dat ie daarna wel herkend wordt. Ik heb dat al eens met een harde schijf gehad. Bij mijn partitiemanager was de partitie wel te zien, maar niet in Windows explorer. Pas toen ik een loopwerk letter toevoegde, werd hij herkend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding