hoe kun je zorgen dat een usb-stick altijd herkend wordt, ook als je hem verbindt via een andere usb-poort steekt dan waarin ie is gemaakt?

het gaat om een usb-stick waarop ik automatisch gegevens op sla maar die wel eens mee moet. als ik die in een willekeurige poort steek wordt ie niet herkend.

Toegevoegd na 6 dagen:
jammer dat niemand een goed antwoord weet. maar het werkt, want ik heb éen usb die overal in elke poort herkend wordt, een kennis van mij maakte dat heel snel in orde, hij had het over een fluitje van een cent. maar die man zie ik niet meer..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Reddie
9 jaar geleden
Windows, zeker. Met Linux heb je dit soort onzinnige problemen niet.

Antwoorden (1)

Dit is geen gemakkelijke probleem. Misschien zou je de stick een loopwerk letter mee kunnen geven. Bijvoorbeeld g. Dan kan het zijn dat ie daarna wel herkend wordt. Ik heb dat al eens met een harde schijf gehad. Bij mijn partitiemanager was de partitie wel te zien, maar niet in Windows explorer. Pas toen ik een loopwerk letter toevoegde, werd hij herkend.