Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn beeldscherm van de laptop wordt zwart als ik de stroomadapter uit de laptop haal. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Ik zie vervolgens een klein popup scherm met de mededeling battery mode en verder niets meer, zwart. Als ik dan de stroomadapter er vervolgens weer in stop heb ik weer beeld, ac mode. De laptop draait met windows 8.1, merk van de laptop is Asus.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Lijkt, gezien het OS een redelijjk nieuwe laptop en ga er vanuit dat de zccu nog in goede conditie is.
In het energiebeheer configuratiescherm kun je aangeven hoe 'fel' het display moet staan als de alptop op de accu draait. Als dit op de minimale stand staat, wil je nog wel eens tegen een bijna zwart scherm aankijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het lijkt er op dat je batterij stuk/versleten is. Zodra je de stroomkabel verwijderd gaat de laptop in de energie zuinigste stand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding