Mijn beeldscherm van de laptop wordt zwart als ik de stroomadapter uit de laptop haal. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Ik zie vervolgens een klein popup scherm met de mededeling battery mode en verder niets meer, zwart. Als ik dan de stroomadapter er vervolgens weer in stop heb ik weer beeld, ac mode. De laptop draait met windows 8.1, merk van de laptop is Asus.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Het beste antwoord

Lijkt, gezien het OS een redelijjk nieuwe laptop en ga er vanuit dat de zccu nog in goede conditie is.
In het energiebeheer configuratiescherm kun je aangeven hoe 'fel' het display moet staan als de alptop op de accu draait. Als dit op de minimale stand staat, wil je nog wel eens tegen een bijna zwart scherm aankijken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het lijkt er op dat je batterij stuk/versleten is. Zodra je de stroomkabel verwijderd gaat de laptop in de energie zuinigste stand.