ik wil zelf een pc samenstellen, maar passen deze onderdelen samen ?

Asus Sabertooth 990FX R2.0 (Amd 990FX, AMD3+,DDR3)
AMD FX-8350 (4.0GHz) 16MB - 8 Cores - With Cooler
Samsung 840 SSD Pro 128GB SATA III Basic Kit
Seagate 2TB SATA III 7200RPM 64MB Barracuda
ASUS DVD Writer SATA 24x DL Zwart
Kingston 16GB (2x 8GB) 1600MHz DDR3 HyperX Black
MSI AMD Radeon R9 280X Gaming Twin Frozr OC 3GB GDDR5
Corsair Carbide Series 300R Gaming Case Black Windowed
Corsair Builder Series CX 600 W

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Onderstaande hardware normaal gesproken zonder problemen moeten kunnen werken i.c.m. het Asus moederbord.
Zeker gezien dit moederbord meerdere SATA 3.0 aansluitingen heeft, wat zeker zijn voordeel zal hebben voor de SSD harde schijf.
Wel een belangrijk iets is om je SSD HD als 1e opstart apparaat in te stellen, en je normale 2TB Seagate HD als 2e instellen in je bios. (Er van uitgaande dat je het besturingssysteem wil installeren op de SSD HD).

Geheugen en videokaart (pci-e x16 aansluiting) verwacht ik ook geen problemen mee.
Zie in de bron een website waarmee je compatible tijd van jouw hardware met het moederbord kan controleren.

Succes met bouwen! :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de uitleg en de link .wat die SSD betreft , is inderdaad de bedoeling om als eerste schijf te gebruiken

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet of je de pc zelf wilt gaan bouwen maar, Misschien een tip. Bij gamepc.nl kun je zelf je pc samenstellen en zij bouwen um dan voor je. Echt heel goed bedrijf en service. Maar of de onderdelen die jij noemt bij elkaar passen heb ik echt geen idee. Succes verder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja ik wel de pc zelf gaan bouwen, wil enkel zeker zijn dat de onderdelen compatibel zijn met elkaar en alles een beetje op de zelfde lijn zit