Welke Laptop is geschikt voor Adobe Creative Cloud?

Mijn dochter heeft voor haar opleiding een laptop nodig waarop Adobe Creative Cloud en Office 365 op moet kunnen. Waar moet ik op letten bij aanschaf?

Toegevoegd na 17 uur:
Ze gaat de richting denim developer doen. Ze zal wel patronen o.i.d gaan maken.
Dus een opleiding MTS voor mode.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
2.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kunt u aan uw dochter vragen wat voor programma's ze gebruikt van de Adobe Creative Cloud en van Office 365? Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld photoshop of word. De reden waarom er nog geen antwoord is, is denk ik omdat de vraagstelling niet echt duidelijk is. Adobe Creative Cloud is namelijk een samenstelling van meerdere producten van Adobe. (Ik geloof een maandelijks abonnement voor het gebruiken van alles dat Adobe heeft).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Handig idd. van die opleiding dat ze wel de softwarepakketen vermelden maar niet even wat specificatie richtlijnen opzetten. Doet ze bijvoorbeeld een video-editstudie?: http://helpx.adobe.com/premiere-pro/system-requirements.html Of weet ze welk ander onderdeel ze gaat gebruiken:
https://helpx.adobe.com/nl/creative-cloud/system-requirements.html#System requirements Dit zijn minimale requirements. Hoe hoger hoe soepeler alles gaat lopen. Ik zou kiezen voor een dedicated videokaart aangezien die tegenwoordig de Processor kunnen ontlasten in een aantal taken. Een SSD is ook prettig als je snel even je laptop op wil starten. Hier wat aangeklikt, je kan dan zelf nog naar grootte kiezen. Of SSD uitvinken als je dat niet nodig/duur vindt. http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/#filter:TYzBCsIwEET_Zc8RkmxM0nxAwYOnHsVDaReJFFuS4sHSfzebgnh6zPBmNpjTSKmNNI0QYEnxmUEcZTentXR9Hn7NQsOleCclYOkf1MUPQVBSCl4OdI0vCCXk4rVxWillCBugQWS--wnCDaxXWB6dR1dh_IGGoSwn2yjLSdbktammlOYwNStOOrjvAtA25u_dec8bfdZsOTRs7fsX

Het beste antwoord

Ligt er ook aan hoe groot de te bewerken bestanden zijn. Maar om te beginnen, neem minimaal:
Intel i5 cpu, 8gb memory, en liefst een sdd harddisk van min 200gb
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb voor een MacBook air gekozen met extra veel geheugen.