Heeft de Acer V3-571G eigen geheugen voor videokaart of wordt dit afgetrokken van eigen geheugen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Er zijn nogal wat versies van deze laptop:

http://tweakers.net/pricewatch/320774/acer-aspire-v3-571g-73636g50makk.html

Sommigen hebben een aparte videokaart. Deze gebruiken doorgaans 'eigen' geheugen, maar dit wordt in sommige gevallen aangevuld met het DDR geheugen van de PC zelf.
Heeft de laptop geen eigen videokaart, dan gebruikt hij de videokaart die in de processor zit, welke gebruik maakt van het DDR geheugen van de PC. Om dit te controleren kun je kijken bij apparaatbeheer (Windowstoets+X -> apparaatbeheer), beeldschermadapters uitvouwen, hier zie je 1 of 2 videokaarten. De Intel HD XXXX is de onboard videokaart, de ander is de aparte videokaart.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ACER ASPIRE V3-571G-53236G50MAII heb ik.
Heb een Geforce 710M kaart.