hoe vind ik mijn juiste grafische kaart en hoe selecteer ik die?

ik heb mijn windows 7 home premium eraf gegooid en opnieuw erop gezet. nu heb ik een probleem met mijn grafische kaart. hij geeft aan dat ik een standaard vga grafische kaart heb. terwijl ik 100% zeker weet dat ik een andere heb maar de naam er niet van weet. hoe verander ik mijn huidige grafische kaart in degene die ik eerst ook had?

hieronder een foto van de gegevens van mijn grafische kaart.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

De Juniper chipset is een GPU chip van de Radeon 5xxx serie (zie bron)

Als je geen driver geinstalleerd hebt dan is dit de 5000 serie driver van ATI. http://support.amd.com/en-us/download/desktop?os=Windows+7+-+64#amd-catalyst-packages

Zonder driver is een Grafische kaart aleen een vga kaart.

Toegevoegd na 1 minuut:
driver boven is windows 64bit,

hier is 32bit
http://support.amd.com/en-us/download/desktop?os=Windows+7+-+32#amd-catalyst-packages
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is een ATI Radeon HD-5750