Past een MSI R9 270 Videokaart in een Midi Tower behuizing?

Ik ben van plan de MSI R9 270 te kopen maar ik weet niet of deze kaart in de Cooler Master K380 past (Dat is een Midi Tower)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik naar de breedte kijk van de behuizing niet. Maar het lijkt me toch wel erg raar als het niet past.

Het beste antwoord

Ja.

Videokaart is 256 mm lang "Lengte 256mm"

Ruimte voor videokaart in je case = "VGA card length: 316.6mm" dus je hebt genoeg ruimte!

Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ik heb een midi tower, met een Msi gtx 750 ti, die is 250 mm lang, en hij past omdat ik mijn HDD verplaats hebt voor hem. Ik zie daarom geen reden waarom een andere MSI videokaart niet past in een gemiddelde midi tower behuizing. Het gaat er puur om of je er plaats voor maakt.

Ik heb het verder ook voor je opgezocht: De kaart is evenals die van mij (omdat het gaming series is) 250 mm lang, en in de K380 kun je met HDD een videokaart van 236mm, maar zonder een videokaart van 316 mm. Hij past dus prima als je naast de videokaart geen HDD plaatst.