Kan een server HDD functioneren in een normale PC?

Heb een pc in elkaar laten zetten, de harddisk is alleen niet zichtbaar in de bios. Het is een "WD red", de assemblage afdeling melde al dat ze de schijf moesten vervangen voor hetzelfde model omdat de eerste het niet deed.

Moet ik de assemblage afdeling vragen er een gewone HDD in te zetten? Ik wil hem namelijk niet weer opsturen om er daarna achter te komen dat de HDD weer niet word herkent.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1K

Antwoorden (1)

Dat moet gewoon werken, een server HDD is alleen wat meer ingericht op 24/7 draaien (en mogelijk wat sneller en wat lawaaiiger).
gvrox