Hoelang kun je in 1080p/60fps filmen op 8GB?

Ik heb een micro-sd van 8GB, hoelang kun je daarom filmen in 1080p met 60fps?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
4.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat ligt weer aan het toestel en ook aan wat je filmt (snelbewegend beeld, of een stilstaand puur zwart beeld). De enige manier om er achter te komen is te gaan filmen voor 8GB en dan kijken hoeveel tijd er op staat. En als je het beter wil weten dit een aantal keer herhalen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat ligt aan je videobitrate en in mindere mate aan je container.

Antwoorden (2)

Dat hangt een beetje af van de codec die je apparaat gebruikt, is het uncompressed dan ben je in luttele seconden klaar, is het h.264/AVC op ~12Mbit/s dan kun je 115 minuten filmen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is afhankelijk van tal van factoren.

Waarschijnlijk kan je dat op je toestel zien afhankelijk van de gekozen kwaliteit.

Bij mijn toestel neem ik bijvoorbeeld op de hoogste kwaliteit 1 uur op op 8 GB.