Om word en Powerpoint te kunnen gebruiken zal je een office pakket moeten aankopen. Dat kost rond de 180 euro en dan heb je Word, Powerpoint, Outlook en Excel. Je kan deze zelf kopen in installeren maar je kan ook naar een apple winkel gaan. Die zullen je met veel plezier verder helpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt voor je snelle reactie :)
In plaats van MS Office zou je ook LibreOffice kunnen gebruiken. Dit officepakket is gratis verkrijgbaar voor Windows, OS X en Linux en bevat onder andere de volgende programma's:

- Calc (spreadsheet, in MS Office: Excel)
- Impress (presentatieprogramma, in MS Office: Powerpoint)
- Writer (tekstverwerker, in MS Office: Word)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje wel :)
Je kunt de apple programma's gebruiken. Voor werkstukken en teksten Pages en voor presentaties Keynote.