Hoe kan je werkstukken en presentaties maken op een macbook air?

Weet jij het antwoord?

/2500

Om word en Powerpoint te kunnen gebruiken zal je een office pakket moeten aankopen. Dat kost rond de 180 euro en dan heb je Word, Powerpoint, Outlook en Excel. Je kan deze zelf kopen in installeren maar je kan ook naar een apple winkel gaan. Die zullen je met veel plezier verder helpen.

In plaats van MS Office zou je ook LibreOffice kunnen gebruiken. Dit officepakket is gratis verkrijgbaar voor Windows, OS X en Linux en bevat onder andere de volgende programma's: - Calc (spreadsheet, in MS Office: Excel) - Impress (presentatieprogramma, in MS Office: Powerpoint) - Writer (tekstverwerker, in MS Office: Word)

Bronnen:
https://www.libreoffice.org/

Je kunt de apple programma's gebruiken. Voor werkstukken en teksten Pages en voor presentaties Keynote.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100