Waarom opent cd speler lade pas na 10 minuten?

Mijn DVD speler op de computer opent pas na Soms 5 minuten soms een uur of soms langer. Het lampje pinkt als ik het wil opendoen maar het wilt niet en dan springt het plots open? Er is geen mechanisch probleem want dit doet die enkel als windows wordt gestart , bij bios gaat het nog.

WINDOWS 7
LAPTOP ACER ASPIRE 7750G

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Meestal ligt het aan de leeftijd van je computer dat hij traag reageert. Computers kunnen tot wel 20 jaar meegaan, maar hij wordt er niet sneller op.
Het kan ook zijn dat maar 1 onderdeel kapot of langzamer geworden is. Als de rest van je computer wel snel laadt moet je daar eens naar gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Computer is ook traag maar daarvoor was hij nog trager en toen ging die wel open en nu niet klopt niet hé